Få en sublim kundeservice
Foredrag & kursus

Foredrag og kurser om kundeservice

En god kundeservice giver glade kunder, hvilket de fleste virksomheder stræber efter at opnå. Vi tilbyder kurser og foredrag om kundeservice, hvor I kan få inspiration til at få en endnu bedre kundeservice end den, I allerede har i dag. En god kundeservice opstår kun, hvis medarbejderne i kundeservicen trives i deres arbejde. Derfor inkluderer vores foredrag også trivsel blandt medarbejderne i det daglige. Vi sammensætter er foredrag og kursus i kundeservice med udgangspunkt i jeres virksomhed.

 

Sublim kundeservice. Hvad er det egentlig?

Det kommer meget an på hvem vi spørger.
Men alle er enige i, at kundeservice er vigtigt, og at det i mange tilfælde, er en af de vigtigste ting vi kan adskille os fra vores
konkurrenter og kolleger på.


Ønsker til bedre service:

- Optimere jeres kunde- eller borgerservice?Kundeservice John Harmsen
- Have fokus på jeres interne service? (Kollega-service)
- Vil I vide hvad kunderne mener er sublim kundeservice?
- Vil I vide hvordan I med enkle midler kan gøre en stor forskel for jeres kunder?


Alle fokuserer på kundeservice

Bl.a. butikker, andre typer virksomheder og også fagforeninger har stor fokus på kundeservice. Det har de fleste, der handler med kunder, enten via en fysisk butik, nethandel eller via telefonen. Og her er der virkelig meget at hente når det gælder provenue og loyale kunder.

Også kommuner, BorgerService f.eks, har i de seneste år gjort meget for at løfte service-niveauet.
Det samme gør f.eks. sygehuse, hvor vi netop har afsluttet et service-forløb, hvor patient-tilfredsheden skulle løftes.


Go´ kundeservice er en win-win

Det er ikke kun jeres bundlinje, kunder eller borgere, der får noget ud af at I løfter service-niveauet.
Undersøgelser vi har foretaget viser, at et øget service-niveau samtidig kan øge arbejdsglæden betragteligt.

I er i gode hænderJohn scene 3 Rund

John Harmsen har arbejdet med kundeservice siden 1982, både i Danmark, men også i bl.a. Sverige og USA.
Det sikrer jer bunker af erfaring med hvad der virker.

 


 

Kunder fortæller:

"Dine service-workshops var de mest besøgte og populæreste af alle på vores landskonference"
KAB. Bedre boliger for alle

"Jeg skal love for at John Harmsen fik kickstartet vores nye service-kultur"
Statens IT

"I en presset hverdag fik John motiveret kollegerne på afdelingen til at yde en endnu bedre patient-service end de allerede gør"
OUH Odense Universitets Hospital

 

 

 

 

 

 

Se videklip med John Harmsen

           dong   ouh   fiat   hk   statens-it    kab   tarup-center   jobcenter-kbh  aalborg-kommune   advodan


 

Go´ Kundeservice
Book som foredrag

3D Foredrag Rund

Få inspiration til hvad I kan gøre for at optimere jeres egen service.

Inden arrangementet tager vi en grundig snak om jer og jeres kunder.
Foredraget tager udgangspunkt i jeres arbejdsplads, og målrettes efterfølgende til jer.

Foredraget er fyldt med let-forståelige eksempler, serveret med en god portion humor.

 

Målgruppe:
Medarbejdere, ledere og alle typer arbejdspladser

Varighed:
Tilpasses, typisk 45 - 90 minutter

Antal deltagere:
10 - 5.000

Go´ Kunderservice
Book som kursus

3D Kursus Rund

Få inspiration til hvad I kan gøre for at optimere jeres egen service.

Få hjælp til at definere hvad sublim kundeservice er for jer, og ikke mindst, hvordan I udøver den.

Vi laver aftaler under kurset, og inddrager medarbejderne.

Hvis det er muligt tester vi jeres kundeservice inden kurset.

Inden arrangementet tager vi en grundig snak om jer og jeres kunder.
Kurset målrettes efterfølgende til jer.

Kurset er fyldt med let-forståelige eksempler, serveret med en god portion humor.

 

Målgruppe:
Medarbejdere, ledere og alle typer arbejdspladser

Varighed:
Forløb på én eller flere dage, og evt. opfølgningsdag

Antal deltagere:
10 - 200

Få et godt tilbud inden 24 timer