Referencer & Kundeudtalelser

Et lille udvalg af referencer

Bilbranchen
KIA - OPEL - Volvo - Toyota - Chevrolet - SEAT - FIAT - AutoLogik - FTZ - Mekonomen - Thule

Daginstitutioner & Undervisning
VUC - Aalborg Gymnasium - EUC - Syddansk Universitet - Mere end 100 børnehuse  - Mere end 60 folkeskoler

Detail
IRMA - Glitter - EURO Sko - Kvickly - City Odense - Tarup Centret - Amager Centret - City Horsens - City Holbæk - Telia - 3 - City Vest - EURO Spar - Synoptik - Frisørlauget...

Energi & Produktion
DONG - Energi Fyn - HOFOR - NCC - Grundfos - Danfoss - Munck - Montana - Sanistål...

Fagforbund & Organisationer
HK - Ingeniørerne - Akademikerne - Dansk Metal - Tekniq - Dansk Byggeri - En Rigtig Maler...

Finans - Forsikring - Pension - Jura
PFA - GF Forsikring - AIG - TopDanmark - Leasing Bank Fyn - Middelfart Sparekasse - PwC...

Handel & Bolig
KAB - 3b - Domea - Hjejlen - Beauté Pacifiqe - Louis Poulsen - DanForm - Dansk Reklamefilm - DFDS - Vordingborg Køkkenet - Olaplex - Stark - Q8 - LÓREAL...

Hospital - Pleje - Sundhed
Slagelse Sygehus - Køge Sygehus - Herlev Sygehus - Næstved Sygehus - OUH - Sygehuset Lillebælt - Aalborg Sygehus - Fuglsanggård Plejecenter - Tandlægeforeningen...

Kommuner
København - Hillerød - Roskilde - Helsingør - Slagelse - Holbæk - Odense - Nyborg - Assens - Tønder - Esbjerg - Vejle - Silkeborg - Horsens - Aarhus - Hobro - Aalborg - Hjørring - Skive - Frederikshavn...

Medicinal
Novo Nordisk - Lægemiddelstyrelsen - BASF - Phizer...

Staten
Statens IT - Politiet - Energistyrelsen - Finansministeriet - Integrations- & Boligministeriet - Flyvevåbnet - Flådestationen - Statens Administration - Post Danmark - DMI...

Læs hvad nogle af kunderne siger

Sanistål - Foredrag om arbejdsglæde og om at skabe en super kundeservice
John, du har i hele 2016 været min største inspiration når jeg året igennem skulle motivere mine kolleger. Tak for nogle fantastiske forandringsskabende foredrag"

Fredericia Sygehus - Foredrag om Arbejdsglæde
"Vi havde en fantastisk god eftermiddag, hvor du, med din inddragende facon og fine eksempler vandt scenen. Dine "10 lette skridt til mere arbejdsglæde" var både velunderbygget fra undersøgelser og meget let forståelige."

A-data - Workshop om Kundeservice & Arbejdsglæde
"Tak John, for en super inspirerende dag, du formåede at få alle med – og fik os rykket!"

Beauté Pacifique - Workshop om performance og internt samarbejde
"Hej John. Vi takker for endnu et super oplæg, hvor det lykkes dig at få alle med.
Jeg kan mærke at det fungerer det du kommer med, og også din måde at håndtere os på. Det er super godt gået. Det er bestemt ikke sidste gang vi mødes,- går og pusler med hvad næste seance skal være…"

FIAT Danmark - Peptalk om Kundeservice
”Vi valgte John Harmsen til at holde en række peptalks til vores Forhandlere, da han har erfaring fra tidligere med bilbranchen. John Harmsen er en sjov og energisk fyr, som sætter skæve vinkler på kundehåndtering.

Vi brugte John til at komme med sine egne observationer fra besøg i vores forhandlernet. John leverede sin peptalk med glimt i øjet og en eftertænksomhed, der satte tydelige spor blandt kursisterne.”

Vordingborg Køkkenet - Peptalk om kundeservice
"Vordingborg Køkkenet har gjort brug af John Harmsen til et af vore Kick Off møder og John formidler service på en sjov og letforståelig måde."

Statens IT - Foredrag om Forandringer & Arbejdsglæde
"Vi skulle kickstarte en ny struktur i Statens IT, og jeg skal love for, at John Harmsen gav os det rette afsæt til resten af seminaret. Vi fik masser af brugbare værktøjer og gode grin undervejs".

Danmarks Gymnastiks Forbund - Foredrag om Arbejdsglæde & Kollegaservice
"Jeg havde brug for at en ekstern gav os skulderklap for det store stykke arbejde alle medarbejdere havde lavet i det forgangne år. Samtidig skulle vi have inspiration til at fortsætte med at nå vores mål. Tak for provokationerne og værktøjerne, John"

Beauté Pacifique - Kursus i kundeservice
"Jeg arbejder som Salgskoordinator, og var så heldig, at kunne nyde John Harmsen´s træning en hel dag. "Det var et fantastisk kursus, og jeg har allerede prøvet at gøre brug af nogle af de teknikker jeg lærte. Jeg fik meget mere med hjem fra det kursus end jeg havde turde håbe på."

FUGLSANGGÅRDEN GRENÅ Foredrag / kursus afholdt over 2 dage
Uddrag af deltagernes evalueringer: "Foredraget var rigtig fint tilpasset vores arbejdsdag og målgruppe". "Der var rigtig mange ting man kan bruge, og John Harmsen var god og underholdende".

"John Harmsen var en meget sikker foredragsholder og han var godt forberedt, kunne man mærke". "Dejligt med en foredragsholder der er så motiveret". "Godt gået at John Harmsen kunne holde os fast til trods for nogle lange dage". "Det her er klart det bedste kursus jeg har været på".

TELIA Peptalk om Service i Tele-butikker
"John Harmsens fremlægning byggede på en række testbesøg i vores shops som han fremlagde resultaterne af på en aldeles lærerig, glimrende og forståelig måde", udtaler uddannelseschef Peter Neustrup.

Uddrag af deltagernes evalueringer: "Frisk præsentation af Peptalk med engagement". "Rigtig godt!. John Harmsen kom med nye idéer i sin Peptalk som vi kan få stor glæde af". "Kanon foredrag". "Tankevækkende og underholdende". "Sjovt og inspirerende". "Ærgerligt at Peptalken kun varede én time".

F. Bülow & Co. Direktør Jan Bülow-Jacobsen udtaler:
"Vi har i flere år haft et meget velfungerende samarbejde med John Harmsen". "Det hele startede med et ønske om at få en inspirerende service-kyndig udefra til at arbejde med vores medarbejdere".

Derudover har John Harmsen med godt resultat hjulpet os med Peptalks i forbindelse med produktlanceringer overfor vores forhandlernet". "Jeg kan varmt anbefale John Harmsen".

TEKNIQ - INSTALLATØRERNES ORGANISATION
"I forbindelse med vores lederuddannelses, kursus- og kredsforeningsaktiviteter har vi igennem en årrække benyttet os af John Harmsen som instruktør og Peptalker". "John Harmsen møder altid velforberedt op til arrangementerne, og altid med et dejligt smittende humør".

"John Harmsen formår at gøre service til noget der er spændende og interessant for vores målgruppe - mennesker med teknisk baggrund - og samtidig er han i stand til at give dem værktøjer således at de føler sig godt klædt på når de står i sælgerens situation".

ROSKILDE KOMMUNE - RYPEVEJENS BØRNEHUS
Foredrag om trivsel og arbejdsglæde:
"Godt indhold og struktur på hele dagen. John Harmsen var god til at holde energien oppe hos os alle under hele forløbet" Heidi Kamara, Leder af Rypevejens Børnehus