KUNDESERVICE KURSUS
FOREDRAG KUNDESERVICE

VERDENS BEDSTE KUNDESERVICE

5/5

Med en høj grad af kundeservice gør I ikke bare jeres kunder eller borgere glade.
At levere en god indsats i form af god service, smitter også af på jeres arbejdsglæde.

Men hvordan får I så “Verdens Bedste Kundeservice”?
Med et foredrag i kundeservice får I inspiration til, hvordan I let kan optimere jeres service.
Med et kursus i kundeservice,  går vi sammen i dybden med at designe jeres egen service.

Hvad vil I gerne være kendt for når det handler om service?
Ofte tager det samlet kortere tid, at give en kunde en god service første gang, simpelthen fordi kunden blev godt hjulpet med det samme.

Få viden om hvad en typisk kunde lægger mest vægt på når de skal vurdere jeres kundeservice.
Få inspiration til, hvordan I skaber den rigtige indstilling og lyst hos, de der arbejder i serviceafdelingen,
så det er muligt for jer at levere en god service – også selvom I har susende travlt.

I får masser af inspiration og værktøjer, serveret med humor.

Afholdes både On stage og Online
Foredrag fra kr. 12.500 (online)  kr. 16.500 – 19.500 (on stage)
Der er ligeledes mulighed for at booke workshops varende en halv, en hel, eller over flere dage

“På kun 1 time formåede John Harmsen, at give os motivationen til at levere en god service, selvom vi alle har travlt i hverdagen.
John Harmsen brænder for service – det kan man tydeligt mærke.
Og det smittede af på os deltagere. Næste gang udvider vi med et kursus i kundeservice med John”.

Holdes som foredrag, kursus & webinar