Foredrag Kundeservice
Verdens Bedste Kundeservice
Foredrag og kurser om kundeservice
En god kundeservice giver glade kunder, hvilket de fleste virksomheder stræber efter at opnå. Vi tilbyder kurser og foredrag om kundeservice, hvor I kan få inspiration til at få en endnu bedre kundeservice end den, I allerede har i dag.
En god kundeservice opstår kun, hvis medarbejderne i kundeservicen trives i deres arbejde. Derfor inkluderer vores foredrag også trivsel blandt medarbejderne i det daglige.
Vi sammensætter er foredrag og kursus i kundeservice med udgangspunkt i jeres virksomhed.
Sublim kundeservice. Hvad er det egentlig?
Det kommer meget an på hvem vi spørger.
Men alle er enige i, at kundeservice er vigtigt, og at det i mange tilfælde, er en af de vigtigste ting vi kan adskille os fra vores konkurrenter og kolleger på.
Er man en offentlig arbejdsplads måles man også her på hvor god service der leveres.
Ønsker til bedre service:
– Optimere jeres kunde- eller borgerservice
– Have fokus på jeres interne service? (Kollega-service)
– Vil I vide hvad kunderne mener er sublim kundeservice?
– Vil I vide hvordan I med enkle midler kan gøre en stor forskel for jeres kunder?
Alle fokuserer på kundeservice
Bl.a. butikker, andre typer virksomheder og også fagforeninger har stor fokus på kundeservice.
Det har de fleste, der handler med kunder, enten via en fysisk butik, nethandel eller via telefonen. Og her er der virkelig meget at hente når det gælder provenue og loyale kunder.
Også kommuner, BorgerService f.eks, har i de seneste år gjort meget for at løfte service-niveauet.
Det samme gør f.eks. sygehuse, hvor vi netop har afsluttet et service-forløb, hvor patient-tilfredsheden skulle løftes.
Go´ kundeservice er en win-win
Det er ikke kun jeres bundlinje, kunder eller borgere, der får noget ud af at I løfter service-niveauet.
Undersøgelser vi har foretaget viser, at et øget service-niveau samtidig også kan øge arbejdsglæden betragteligt.
Få et godt tilbud inden 24 timer
Afholdes som foredrag, kursus, temadag eller webinar
Fra 5 – 5.000 deltagere
Passer til både private og
offentlige arbejdspladser
John Harmsen er “Service-nørd” og har mere end 35 års erfaring indenfor kundeservice
Ved afsendelse accepterer du samtidig vores vilkår
Kan afholdes som foredrag, kursus eller webinar
Med webinar har I to muligheder:
LIVE:
På et aftalt tidspunkt ser I foredraget samlet, enten på storskærm, eller hvor den enkelte deltager ser webinaret på egen skærm.
Med LIVE har I mulighed for at præge indholdet, og John Harmsen aktiverer deltagerne undervejs.
Webinaret har fået mange anbefalinger grundet dynamikken og at man som deltager aktiveres.
ON DEMAND:
Med ON DEMAND er foredraget optaget på forhånd, og I kan set på det tidspunkt der passer jer, og endda flere gange, i en aftalt periode.
I har ligeledes mulighed for at pause og spole tilbage undervejs.
Kontakt John Harmsen for at høre mere
Foredrag Kundeservice
Målgruppe:
Medarbejdere og ledere. Alle typer arbejdspladser og alle typer teams
Varighed:
Typisk 90 minutter, men kan tilpasses til f.eks. 30 eller 60 min.
Antal deltagere:
10 – 5.000
Som Webinar LIVE
Målgruppe:
Medarbejdere og ledere. Alle typer arbejdspladser og alle typer teams
Varighed:
Workshop: 1/2 dag. Kursus: Èn eller flere dage
Suppler evt. med opfølgningsdage
Antal deltagere:
10 – 200
Forespørg på tlf. 70 207 907
eller formularen herover
Som Webinar
Både LIVE & ON DEMAND
Målgruppe:
Medarbejdere og ledere. Alle typer arbejdspladser og alle typer teams
Varighed:
30 – 60 minutter (Aftales)
Antal deltagere:
Op til 5.000
Kan bookes både som LIVE, hvor webinaret sendes i real-tid, eller ON DEMAND hvor det er optaget på forhånd, og I ser det når det passer jer.
Ring 70 207 907 og få mere at vide.